• polski
    • niemiecki

Cennik

Ceny za fotografie produktowe są ustalane indywidualnie w zależności od: ilości zdjęć produktów, rozmiarów zdjęć, stopnia skomplikowania późniejszej obróbki oraz czasochłonności przy robieniu zdjęć (np. produkty połyskliwe, metalowe itp. wymagają więcej pracy przy ustawieniu świateł i ekranów).

W linkach można zobaczyć jak robimy zdjęcia różnych produktów:

Zdjęcia do allegro

Plecaki, torby

Przedmioty metalowe

Fotografia produktów (Packshot)

Zdjęcia do sklepów standardowo wykonujemy w formacie jpg lub png do wyboru w rozmiarach 2000x2000px na całkowicie białym. Każde zdjęcie produktowe jest poddawane dokładnej obróbce,która ma na celu jak najlepsze przedstawienie produktu. Usuwamy kurz, drobne wady produktów poprawiamy perspektywę jeżeli jest to konieczne. Formujemy kształt. Dbamy o najwyższą jakość zdjęć. Używamy wysokiej klasy obiektywów stałoogniskowych. Aby zachować jak najlepsze odwzorowanie barw, stale kalibrujemy sprzęt podczas sesji oraz podczas obróbki komputerowej.

Oczywiście jest możliwość ustalenia innych wytycznych co do zdjęcia (rozmiar, format itp.) w zależności od potrzeb. np wtedy gdy trzeba zrobić fotografię do katalogu czy też reklamy. Maksymalny rozmiar zdjęć jakie wykonujemy to 7360x4912px – 36 megapikseli.  Zdjęcia przedmiotów o większych gabarytach jak np. fotele, krzesła, meble, wykonuję u zleceniodawcy.

Fotografia produktów 360stopni

Prezentacja składa się z  pliku html, 36 zdjęć o rozmiarach  500×500 px  z możliwością powiększania do 1200×1200 px. Prezentacja taka jest gotowa do umieszczenia na stronie. Dodatkowo daję plik gif 500x500px który można umieścić na allegro lub facebooku.  Przykład kompletnej prezentacji można ściągnąć i zobaczyć tutaj: foto360.zip

 

Wycena

Jaki będzie dokładny koszt zdjęć? Napisz wiadomość lub zadzwoń. Podaj ilość i rodzaj produktów a otrzymasz wycenę.

We Wrocławiu jest możliwość przekazania produktów do zdjęć, oraz odbioru osobistego. Jest również opcja odebrania produktów u Państwa.


tel 503 66 03 03

Brak możliwości komentowania.